Angry Birds Go!- to gra wydawana 11 grudnia 2013 roku przez Rovio Entertaiment. W odróznieniu od poprzednich części Angry Birds zamiast wystrzeliwać ptaków w świnie z procy musimy się ścigać na różnych trybach gry. Możemy mieć za kierowcę ptaka lub świnie. Grafika gry jest trójwymiarowa. Każda postać posiada unikalne zdolności które pomagają zaskoczyć przeciwnika lub prędzej dotrzeć do mety.

PostacieEdytuj

  • Red - pierwszy z kolejności, nie występuje jako boss moc: gracz: przyśpieszenie CPU: żadna
  • Stella - moc: gracz: tworzenie bańki mydlanej CPU: wystrzeliwuje bańki w tył
  • Bomb - moc: gracz: wybuch CPU: rzuca do tyłu bombami
  • The Blues - moc: gracz: 3x przyśpieszenie CPU: rzucają do tyłu trzema innymi materiałami
  • Król Świń - moc: gracz: lot dzięki balonom CPU: rzuca do tyłu świniami które uczepiają się pojazdu
  •  Terence - moc: gracz: wywoływanie burz CPU: rzut do tyłu głazami
  • Bubbles - moc: gracz: nadmuchanie się CPU: ruca do tyłu pudłami z balonami które dają nam : TNT, przyśpieszenie, monety.
  • Matilda - moc: gracz: rzut do przodu wybuchowym jajem CPU: rzuca do tyłu ogromnym jajem
  • Majster Świnia - moc: gracz: 3x rzuca do przodu dynamitem CPU: w tył rzuca dynamitami (tyle dynamitów ile go pokonalismy)
  • Hal - moc: gracz: wywoływanie tornada CPU: rzut do tyłu mini-tornadami
  • Świnia Kapral - moc: gracz: 3x ochrona i atak obracającym się  hełmem CPU: rzut do tyłu TNT
  • Chuck - moc: gracz: mega pryśpiesznie CPU: rzuca do tyłu płonącymi kołami które przyśpieszają nasz pojazd

Niegrywalne postacieEdytuj

  • Zwykła Świnia - postać którą nie możemy grać. Nie posiada żadnych umiejętności.
  • Świnia Mechanik- nie możemy nim grać. Ulepsza tylko nasze auto.

PojazdyEdytuj

Pojazdy z Angry Birds Go!

EpizodyEdytuj

  1. Seedway- wyścigi uliczne.
  2. Rocky Road- wyścigi off-road.
  3. Air- wyścigi w powietrzu.
  4. Stunt- wyścigi wyczynowe
  5. Aquatic Adventure- (planowane) wyścigi po wodzie lub pod wodą.
  6. Jenga- dodatkowy epizod. Aby w nim grać potrzebujemy specjalnego i jednarazowego kodu z gry Jenga. Musimy zniszczyć statek świnio-piratów. Tego samego ptaka możemy użyć 4 razy.

Tryby gryEdytuj

  • Race- wyścigi w których bierze udział dużo zawodników. Aby wygrać należy zdobyć 1, 2 lub 3 miejsce.
  • Time Boom- wyścig z przeszkodami które utrudniają dojechanie do mety. Aby wygrać należy dojechać do mety zanim bomba wybuchnie.
  • Fruit Splat- naszym zadaniem jest miażdżenie owoców które spotkamy na drodze. Trzeba tyle ich zniszczyć aby pasek (na górnym miejscu ekranu) był pusty. Zazwyczaj musimy wygrać z Zwykłą Świnią.
  • Versus- wyścigi 1 na 1. Mamy do wyboru rodzaje gry : Easy, Medium i Hard.
  • Champion Chase- wyścigi z bossem na danym torze. Jeśli pokonamy go 3 razy możemy znaleźć go na naszym drzewie.

CiekawostkiEdytuj

  • Hal posiada wygląd z chinskiej reklamy Coca-Coli.
  •  Wszystkie postacie wyglądają tak jak w Angry Birds Toons.